Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'Desaxatie' (ID 13609).
De reply is geschreven door Daan Da Man (UserID 1361) op 25-11-2003 17:04.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

alle handelingen die je wil doen zijn erg lastig, dat snap je toch zelf ook wel.
dat wel
bv.
Past de cil. omgedraaid op je carter (komen de pasvlakken overeen)
als het goed is wel, alleen 1 probleem met een spoeling direct na het membraan
Hoe bepaal je waar de nieuwe cilindertapeinden moeten komen?
op der plaats.... gewoon omdraaien
De oude gaten in je carter moeten dichtgelast worden, ook niet eenvoudig te lassen ivm alu wat jarenlang verweekt is in olie.
lassen is GELUKKIG niet het probleem
Hoe bepaal je hoe je nieuwe spoelingen moeten lopen. Heel moeilijk, zit veel theorie achter (ook met elkaar strijdige theori?n).
interresseert me niet zo veel... het vermogen is toch wel genoeg aanwezig
Normale uitlaen kloppen niet, die zijn ontwikkeld terwijl ze inder rijwind hingen..
zelfde verhaal
en zo nog wel duizenden problemen die je moet oplossen, ik weet zeker dat je er qua vermogen dik op achteruit gaat. Dit omdat je zelf allerlei dingen moet onwerpen/frezen/maken, en jij weet er een stuk minder vanaf dan de een fabriek die zelf een blok heeft gebouwd.
dat snap ik... maar zoals ik al zei, dat vermogen is ZAT aanwezig met die cylinderinhoud etc.




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved