Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'Desaxatie' (ID 13609).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 25-11-2003 16:44.

alle handelingen die je wil doen zijn erg lastig, dat snap je toch zelf ook wel.

bv.
Past de cil. omgedraaid op je carter (komen de pasvlakken overeen)
Hoe bepaal je waar de nieuwe cilindertapeinden moeten komen?
De oude gaten in je carter moeten dichtgelast worden, ook niet eenvoudig te lassen ivm alu wat jarenlang verweekt is in olie.

Hoe bepaal je hoe je nieuwe spoelingen moeten lopen. Heel moeilijk, zit veel theorie achter (ook met elkaar strijdige theori?n).

Normale uitlaen kloppen niet, die zijn ontwikkeld terwijl ze inder rijwind hingen..

en zo nog wel duizenden problemen die je moet oplossen, ik weet zeker dat je er qua vermogen dik op achteruit gaat. Dit omdat je zelf allerlei dingen moet onwerpen/frezen/maken, en jij weet er een stuk minder vanaf dan de een fabriek die zelf een blok heeft gebouwd.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved