Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'bevroren carberateur' (ID 12987).
De reply is geschreven door Hier_ben_ik (UserID 29) op 30-10-2003 7:54.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RUTGER_86
[...]
[...]
dat is niet om je carb te verwarmen hoor dat is om als je choke aanstaat um op ongevver 7000 toeren te begrenzen (ben ik bij toeval achtergekomen) moet je maar eens een keer de choke aanzetten en volgas geven dan begint ie bij 7000 te stoteren. als je dan naar die kabel kijkt zit er na ongeveer 20cm een stekker trek die maar eens los en geef dan nog eens volgas met choke aan (en vertel mij dan het verschil)
de brommer komt veel hoger in toeren als die kabel los is
(dit is zo bij derbi)
ontopic kan benz dan bevriezen ik weet wel dat diesel kan bevriesen dat komen er grote dikke vlokken diesel maar dan gooien ze er juist benzine bij om dit te voorkomen
Dit bericht is ge-edit door RUTGER_86 op 29-10-2003 22:34
je hebt idd zomer- en winterdiesel ja.. bij boeren komt het nog wel eens ooit voor dat ze toevallig nog ff wat rooie zomerdiesel in hun auto hebben geschud en dat ze onderweg ergens stranden omdat de tank bevroren is
ik weet niet of ze bij winterdiesel benzine gooien, kan goed, als het stolpunt van benzine lager ligt dan dat van diesel lijkt het me logisch..
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-
ik had ook spruitstuk verwarming op me gsm.
werkt dus op de 1 of andere manier voor geen drol
dat is dus geen spruitstukverwarming maar spruitstukkoeling als ik het goed heb gezien en gesnapt bij chris zn gsm op de eerste brabantmeeting
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved