Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Autotechniek' (ID 12869).
De reply is geschreven door Rudy (UserID 655) op 25-10-2003 1:47.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: meisje
Gaat er iemand naar de open dag 8 november??? ik iig wel, misschien wel op mn mtxje ...kweetniet ik hoor zoveel verschillende dingen van die school.. maar dat t weinig praktijk is vink wel kut leek me juist wel leuk, maar ach ik ben toch te klein om onder de motorkap te kunnen kijken...
Dit bericht is ge-edit door meisje op 25-10-2003 1:10
%message=Quote:
Oorspronkelijk gepost door: meisje
Gaat er iemand naar de open dag 8 november??? ik iig wel, misschien wel op mn mtxje ...kweetniet ik hoor zoveel verschillende dingen van die school.. maar dat t weinig praktijk is vink wel kut leek me juist wel leuk, maar ach ik ben toch te klein om onder de motorkap te kunnen kijken...
Dit bericht is ge-edit door meisje op 25-10-2003 1:10
(broer rudy)
Ach wat is het nadeel van weinig praktijk? Of je moet de rest van je leven willen sleutelen.
De pratica op de hts zijn vooral om je wat inzicht te geven en om later wat mee te kunnen berekenen, zeker in het eerste jaar.
De bouten ed. aan de blokken die je los draaid kun je met je vingers doen (zelfs bijna zonder
smerige handen te krijgen). Persoonlijk vind ik sleutelen ook leuk, maar dat doe ik voornamelijk
dus thuis.
Het is meer dat je niet naar die open dag gaat en daar 28broer rudy)
Ach wat is het nadeel van weinig praktijk? Of je moet de rest van je leven willen sleutelen.
De pratica op de hts zijn vooral om je wat inzicht te geven en om later wat mee te kunnen berekenen, zeker in het eerste jaar.
De bouten ed. aan de blokken die je los draaid kun je met je vingers doen (zelfs bijna zonder
smerige handen te krijgen). Persoonlijk vind ik sleutelen ook leuk, maar dat doe ik voornamelijk
dus thuis.
Het is meer dat je niet naar die open dag gaat en daar een walhalla ziet, je krijgt namelijk op de
introductie een beetje het idee dat
je best nog wat praktijk enz krijgt (er staan ook altijd leuke auto's enz). Er worden best nog wel
een stel practica gegeven maar dat zijn geen sleutel practica. Practica vm (in de 2de) houden vaak in
dat je een voorbereiding moet maken om een bepaalde motor te testen ofzo, na de tijd moet je daar bepaalde
conclusies aan hangen en de gevens verwerken met behulp van excel. Voor de rest heb je in de eerseen walhalla ziet, je krijgt namelijk op de
introductie een beetje het idee dat
je best nog wat praktijk enz krijgt (er staan ook altijd leuke auto's enz). Er worden best nog wel
een stel practica gegeven maar dat zijn geen sleutel practica. Practica vm (in de 2de) houden vaak in
dat je een voorbereiding moet maken om een bepaalde motor te testen ofzo, na de tijd moet je daar bepaalde
conclusies aan hangen en de gevens verwerken met behulp van excel. Voor de rest heb je in de eerste en 2de nog
regelmatig elektrische systemen practica, is meestal meten van systemen die in een auto voorkomen.
Je kunt de opleiding een beetje zien als een soort werktuigbouwkunde met een deel es (electonica) (puur wat in een auto
gebruikt wordt, al is dat dus vrij veel) stromingsleer en je hebt een aantal auto specifieke vakken als verbrandingsmotoren
wegligging, voertuigtechnisch ontwerpen, materiaalkunde.
Zelf vind ik het een erg leuke opleiding zeker als je erg van autte en 2de nog
regelmatig elektrische systemen practica, is meestal meten van systemen die in een auto voorkomen.
Je kunt de opleiding een beetje zien als een soort werktuigbouwkunde met een deel es (electonica) (puur wat in een auto
gebruikt wordt, al is dat dus vrij veel) stromingsleer en je hebt een aantal auto specifieke vakken als verbrandingsmotoren
wegligging, voertuigtechnisch ontwerpen, materiaalkunde.
Zelf vind ik het een erg leuke opleiding zeker als je erg van auto's enz houd.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved