Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '50cc snel @ nsr' (ID 12637).
De reply is geschreven door NSR JunK (UserID 694) op 8-10-2003 20:40.
en tog je wilt het niet horen.. maar maak niet dezelfde fout als mij door eerst te denken dat je 50snel wilt omdat je niet zo hard wil en een paar maand later tog maar wel 70cc koopt+grotere carb+ ander uitlaatje is gewoon zonde van je geld!
koop gewoon gelijk 70cc of denk nog eens goed na wat je nu zelf wil... 50snel zuigt heeel hard zijn echt waardelose dingen.. geen kracht, moet altijd vol toeren, beetje tegenwind en hij trekt zn 4 niet meer. zelfde gekut met iemand achterop.. en met 50snel hou je die onbegrenste minarelli blokjes nog niet bij.. dus koop nu maar gewoon 70cc.. 70cc kaiko is maaar 80euro en nog behoorlijk goed.
edit.
om tog maar ff op je vraag in te gaan, asl je dan tog eigenwijs bent
top 85/90 echte met 50snel
komt denk ik alleen 50cc eurocilindro beetje in de buurt.
dies betrouwbaar tot zo ver.. zit standaart meteor zuiger bij geleverd.. en ik ben vandaag echt helemaal overtuigd dat die zuigers veel toeren niet lang uithouden.. dus die cilinder kost 136euro (zo even uit het hoofd) en daar geef ik je dan ongeveer (geschat als je normaal rijd) 3000Km mee.. daarna zal je zuiger stuk lopen. je zou het kunnen voorkomen maar dan moet je rustig aan doen.. en er is 1 ding wat haast niet gaat met een 50snel op een honda blok en dat is rustig aandoen.. ga jij rustig aan rijden in zn 4 dan zal je 9 van de 10 keer terug moeten schakelen omdat die gewoon wegzakt in toeren. voor de rest komen die 50cilindertjes niet echt in aanmerking voor jou wensen.
of je moet een GE2 ergens vandaan zien te toveren, denk dat dat ding wel goed rijd. ge2 is namelijk de belgische orginele cilinder en ik heb wel vertrouwen in dat spul van honda zelf.
Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 8-10-2003 20:50
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved