Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'GPR of DNA?' (ID 12486).
De reply is geschreven door bart de schakelgek (UserID 1161) op 2-10-2003 15:02.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wessel

mijn NSR weegt volgends mij vol iets van 120kilo of meer dus gewicht zal het niet zijn,
wat ik denk is dat de DNA,
aangezien deze bredere banden heeft en lager is een betere wegligging zal hebben,
kosten en duurzaamheid van de onderdelen is op zich geen probleem,
wat kwaliteit is het toch wel en geld gaat het ook zat kosten

het is vooral de blokophanging van de DNA en de versnellingsbak van de GPR waar ik mn twijfels bij heb kwa dat vermogen, heeft iemand hier meer ervaring mee?

en beide zullen sowieso wel over de 120 gaan hoor


AHUM nsr 120kg?? lijkt me raar, heb er zelf geen maar een mb weegt nog maar net 80 85 daar ongeveer, dan zal een nsr echt niet meer dan 90 95 kilo wegen

en dat de kleiner is en daardoor betere wegligging heeft vergist je je ook in, is dus zeker niet, het is niet alleen het gewicht bij de dna, maar vooral ook gewichtsverdeling, positie van de rijder en de grootte van de wielen

dna gaat moeilijk over de 120 dat zeg ik je alvast, als je hem "opvoert" dus vario cil uitlaat carb etc dan misscien 110 of zoiets, maar je moet echt gaan tunen wil je over de 120
maar ik zeg niet dat de derbi dat ook 1,2,3 doet hoor, zal ook moeite kosten

versnellingsbak bij derbi zit wel snor hoor, schakelt wel ok en gaat echt niet kapot

geloof mij: goede banden (van gpr kunnen evenbreed en volgens mij wel breder zijn dan dna) goede remmen, goede vering dus niet verrot: wegligging van gpr zal je beter bevallen dan dna

probeer iemand te vinden die er van allebei 1 heeft, rij een rondje en als je dan nog steeds twijfelt dan ben je gewoon hersendood of zo

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-10-2003 15:03

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-10-2003 15:03

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-10-2003 15:04


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved