Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'mb met carter inlaat..' (ID 12387).
De reply is geschreven door orange (UserID 2310) op 30-9-2003 10:19.

goed waarom ik deze topic geplaatst heb is omdat ik deze week bij een klas genoot 2 of 3 mb blokkies kan kopen... waarvan ik er zo ie zo 1 ga reviceren.. zodat er onder mijn mb een goed blok hangt. waarmee ik zo ie zo de rest van de winter mee naar school kan rijden..

en omdat ik in het voorjaar mijn ov krijg wil ik es gek gaan doen met me brommer.. zo snel als het maar kan natuurlijk!. en het liefst ook nog watergekoeld.. dus nu ben ik aan het uitzoeken wat ik ga doen.
het liefst met een 50 blok en geen 80 blok..

lucht slang bij dat karter inlaat ken je ook om buigen dat ie niet alle troep van het voor wiel mee krijgt.. (pvc buizen ofzo.) die dan laten lopen naar boven.. voor boven de radiateur.
koeling van de uitlaat ken je door van die flappen er aan te lassen.. en ook ruimte te houden tussen radiateur en cillinder (als dat mogelijk is)
(zag vorige week een zeta 70 op mb en daar zat dacht ik maar weinig ruimte tussen cillinder en radiateur)
en kwa cillinder timing.. het zou toch juist voordeliger moeten zijn.. meer spoelpoorten dus meer benzine + lucht.. en wat ook al eerder wordt opgenoemd dat de benzine en lucht beter wordt gemengd..
voor de rest over de eigenschappen van het tuningwerk moet ik me meer inverdiepen want ik snap een aantal dingen nog niet maar ff wat tekst lezen en ik oop dat het ik er wat meer van snap..



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved