Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'mb met carter inlaat..' (ID 12387).
De reply is geschreven door MB50TUNED (UserID 60) op 29-9-2003 20:59.
Een hoop gedoe en de vraag of het beter loopt. Powerband wordt waarschijnlijk smaller... Topvermogen zal misschien toenemen als je het goed doet. Maar ik geloof niet in die manier van uitlaat. Er was toch ook (ooit?)een GPR bij de sobw die zijn cilinder gedraait had, die had ook carter inlaat. Maar kon die nsrs bijbenen met uitlaat onderlangs en membraan op carter?
Als het echt veel zou opleveren zag je het meer. En je uitlaat wordt minder gekoeld. Die hitte wordt toch gedeltelijk door de terugkomende schokgolf teruggebracht naar je cilinder.
Ik heb mijn twijfels bij membraan @ carter en uitlaat op die manier. Als het geweldig zou werken, waarom zie je het dan niet vaker bij races e.d. en waarom worden er nog steeds motore gemaakt met membraan op cilinder?
Steek liever je tijd in een goede maten van je uitlaat e.d.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved