Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Meeting Forum in het onderwerp 'RS Meeting @ Romalense Polder Speedway' (ID 11710).
De reply is geschreven door evolver86 (UserID 1175) op 16-9-2003 16:34.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
[...]
Ik neem aan dat jij bij dat groepje stond wat ik aansprak toen we weer terugwaren bij de mac??
ik sprak jullie er iig op aan omdat JULLIE de verantwoording hebben over de hele groep zegmaar.. Jullie moeten mensen aanspreken op hun gedrag, Jullie zeggen wat er wel en niet kan.. en ik vind dat jullie het wat dat betreft af hebben laten weten.. er werd gezegd van "Op zo'n kort stukje kunnen we ze toch niet aanspreken" oid.. nou, ik heb het er later nog even over gehad.. brabantmeeting 1 hier begon ook te wild met rijden zegmaar.. het liep niet zo uit de hand als wat daar gebeurde (we waren maar met een man of 15/20 als ik het goed heb en iedereen reed rond de 50/60/70 (dorp/buitengebied/boerenweggetje), maar toch nog kriskras door elkaar enzo.. toen wijn we op een gegeven moment gestopt onderweg om iedereen op zn rijgedrag aan te spreken, vanaf dat moment heb ik voorop gereden en bleef iedereen netjes achtermij. Ook werd er niet (veel) onderling ingehaald in de groep enzo. Dus ik ben nog steeds van mening dat je de groep WEL aan kunt spreken op hun rijgedrag, hoe kort het stukje wat je rijd ook is. (dit gedrag heb ik tot nu toe nog nooooit gezien op een meeting van brommerforum.nl... en ik zou me eerlijk gezegd ook rotschamen als dat wel zo was)
maargoed, laat dit een goed voorbeeld zijn geweest voor jullie allemaal (mensen van RSforum) hoe het dus NIET moet. Groot schand.
En verder was het niveau wel hoog
ff een hoop man achter elkaar die hun appraraat volgas in de vrij (koud nogwel) lieten draaien om te laten zien dat die van hun toch ook wel de toerenteller uit ging.. waauw.. gek h?, dat ze dat allemaal kunnen als ze allemaal hetzelfde zijn.. 
maargoed, als dit voor jullie een leuke manier van meeting houden is, ga vooral zo door, alvast gecondoleerd met de eerste dooien die er gaan vallen. van mij zullen jullie iig geen last meer hebben, simpelweg omdat ik het TE gevaarlijk heb gevonden.
en alle gasten die zeggen van ja, de rest reed zo hard dus ik moest wel zijn ook maar schijnhijlige sodemieters.. er is telle 1 RS gastje geweest wat samen met harrie en mij rustig heeft gereden, alle respect voor hem (ook al weet ik niet wie het is)
nou, ten eerste, dat was ik dus niet... ik ben dus oud model RS met Nastro azzurro erop (groot) en toen jullie in die pinda bij de meeting waalwijk waren, toen was ike r ook.
maar iig... ik betreur het ook dat we niet genoeg tijd hebben besteed om het groepje te leiden. Ik was die dag zelf ook helemaal niet van plan te gaan rijden, omdat we niets hadden voorbereid. Wat ik ook niet had verwacht was dat er ZOOO gruwelijk veel mensen zouden komen.. ik had gedacht aan een man of 20.. nou, die kan je wel vrij goed sturen, maar als je met zo'n enorme groep bent is dat erg moeilijk. (vooral zonder enige voorbereiding).. ik heb trouwens alleen maar een beetje mensen overal vandaan geplukt.. dus echt organisator was ik niet, ik heb een beetje voorbereidend werk gedaan, naja, smane met de twee andere heren dan.
Ik zou het ook graag zien dat we deze meeting goed kunne afsluiten door wel een goede organisatie, en door wie dat gebeurd maakt me ook geen reet uit...
nogmaals, ik was niet bij het touren, dus ik kon er op dat punt ook niets tegen doen.
Wat betreft wat je zegt: ik ben het volledig met je eens.. wat betreft een eventuele nieuwe meeting, iedereendie zo lekekr heeft gereden kan wat mij betreft de pleuris krijgen en gewoon lekker wegblijven, want die wil ik niet in mijn groepje hebben als ik rijd... Ookal ben ik geen organisator.. je bent nu eenmaal in het verkeer en daar gelden REGELS! en ok, dat je de regeltjes van anderen gebruikt, ok, dus als je 50 en 80 rijd, oke, snap ik nog, maar 100 door de beb kom... dan ben je echt helemaal gaar!!! wat mij betreft kan ej dan ff goed met je kop tegen de muur rammen en dan snap ik best waarom al die brommers die zo jong waren al zoveel beschadigingen hebben.
Ik hoop dat de juiste mensen zich aangesproken voelen, alhoewel ik denk dat het meerendeel van de rssen die er waren niet op een forum zitten, dus niet hier en niet op het appie forum.
ik hoopte dat iedereen die er was zijn testosteron niveau wel onder controle zou hebben en dus een beetje nromaal kon doen, maar dat viel dus best wel tegen! GRRRR 
ik geef eerlijk toe dat we het niet in de hand hadden, vooral omdat er toch net iets meer mensen kwamen dan we dachten... maar waarom konden sommige mensen zich dan wel inhouden (ws degene die niet mee gegaan zijn) en die andere niet.. ik snap nog steeds niets van het verhaal, omdat overal waar ik bij was (behalve dan bij het rijden van Mac rosmalen naar de "speedway" ) het er overal lekker rustig en gecontroleerd aan toe ging, iedereen deed wat er van hen verwacht werd.
maar nogmaals, ik ging er van uit dat iedereen wel snapte dat rustig rijden ook best grappig is.. ok, dat je op een dijkje ff blaast, da vink nie erg.. maar in de stad, kom op jongens...
Maar even conclusie..
1. Het ging kut met touren
2. Ik weet niet wie het waren (of ze van fora waren oid, want ik denk zelf dat het merendeel van die groep die ging touren mannen waren die niet op het forum zaten... de meeste rssen die achterbleven kende ik wel van fora, de meeste die ik niet kende, die waren touren..)
3. wij (als mede organisatoren) hadden het beter in de hand moeten houden, daar geef ik je 110% gelijk in.
dit was een meeting om snel te vergeten voor sommige mensen.. nogmaals de dingen die ik heb gezien waren niet ernstig, maar ik reed eenmaal niet met het touren mee...
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved