Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Honda NSR-II is back amongst the Honda-riders..' (ID 1580).
De reply is geschreven door Pertijn (UserID 123) op 16-9-01?13:47.
Als ze bij dynojet zeggen dat auxilary poorten totaal geen zin blijken te hebben qua vermogen, moet je dat dan geloven? JA dus..
Misschien extra olie voor de lagers ofzo die daar langs kan..
En vroeg ik dus of het wat uit maakte als je het zootje polijst, beginnen je te lachen en zeggen ze dat het in de 2e wereldoorlog onderhand al achterhaald was! als hun elke dag aan het tunen zijn weten ze waar ze het over hebben toch?
Misschien beter om na te denken over de gevolgen voor de koeling..
Uitlaat poort polijsten lijkt me nuttig ivm met er in kan blijven hangen qua kool..
Ook m'n nieuwe zuiger ga ik polijsten aan de bovenkant..
Kan je de spoeling een beetje op bekijken, en is het wat schoner ook..
Anders komt straks die kool aanslag nog tegen m'n cilinder kop aan als ik zo'n nauwe squish ruimte heb..
Waarom ik eigenlijk (achteraf) denk dat het dan geen nut heeft om ze te polijsten: Als je zuiger omlaag gaat en dus je cartermengsel naar boven word geduwd, kan dat mengsel toch geen andere kant op dan door die poort!
Het moet wel die erlangs, en als het dan ruwer is denk je dan echt dat je zuiger moeite heeft met het er doorheen jagen van het mengsel?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved