Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Honda NSR-II is back amongst the Honda-riders..' (ID 1580).
De reply is geschreven door Pertijn (UserID 123) op 16-9-01?13:25.

Word aan gewerkt! heb net gecheckt hoeveel squish ruimte ik dan over hou! en dat is tussen de 0.5 en 1mm! perfect dus!
Maar cilinder moet naar 46,3, bevels bijwerken zuiger is besteld..
Moet ook nog een paar van die o-ringen halen ensow..

Ben ook gelijk bezig een brute luchtaanzuigmodificatie te maken!

Word een aanzuigtrechter aan de voorkant van m'n brommer, met een slangverbonden aan een fles ofzo, daar komt als het niet te duur is een K&N filter in, en achter dat filter een overdruk systeempje!
Dit is dus om de filter weerstand te verminderen!
Elke keer dat je mebraan open gaat moet hij namelijk weer die luchtverplaatsing op gang helpen en daar ga ik hem maar eens mee helpen!
Zowieso moest ik een betere luchtbak dan die std, want dat filter is echt veel te klein/houd te veel tegen!
M'n accu laat ik er waarschijnlijk ook uit, en als er een raceontsteking op mocht komen komen er wel weer 1 of 2 accu's bij voor het licht..

Maar helaas, voorlopig licht alles uit mekaar sinds dat m'n 6-bak problemen gaf..
En ik krijg dat vliegwiel er niet af, en durf er niet hard op te lopen rammen want die krukas is nog geen 10maanden oud..
Die interne poulie trekker wil er niet in..

Jammer dat ik onlangs hoorde dat auxilary poorten geen nut hebben, net als polijsten..
Echt klote is dat..
Heb ik m'n cilinder ook geen ruimte meer voor hulp-uitlaat poortjes..
Jammerjammerjammer..


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved