Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Poortmappen!' (ID 1477).
De reply is geschreven door bartjan (UserID 197) op 11-9-01?11:09.
maar hoe je je cilinder het snelst maakt zonder al te veel gekloot is:
de spoelpoorten (dus een links en een rechts) naast je uitlaatpoort helemaal opvullen (ik weet ff niet hoe dat spul heet wat ze daarvoor gebruiken), zodat ze niet meer werken en dan een twee gaten boren van je uitlaatpoort naar je spoelpoorten, zodat die oppervlakte bij je uitlaatpoort komt (maar met wel een klein wandje ertussen, dit heeft een van mijn racecilinders ook en die heeft bijna 15pk (50cc))
dan moet je eigenlijk wel ff je andere spoelpoorten (meestal 2) flink groter maken
maar waarom zou je open spoelpoorten maken? je kunt toch beter gewoon je spoelpoorten een stuk lager maken, of niet?
ik zal binnenkort wel ff poortmapjes maken van mijn racecilinders?
die zijn wel voor nsr maar dat boeit niet
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved