Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'Tuning 70 eurokit TSX' (ID 11358).
De reply is geschreven door Pingu (UserID 465) op 22-8-2003 17:38.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

aan inlaat doe ik liever nix....heeft imho geen nut...

heb bij die vriend van me alles ff gepolijst, hopen dat dat scheelt...

membraamoppervlak is iig groot genoeg, moet pas groter bij 24 mm...en dan de zuigergestuurde inlaat nog niet eens meegerekend...

als ik de zuigergestuurde inlaattiming ga veranderen perst ie bij lagere toeren meer gas terug...kweet niet of dat nuttig is...hoewel hij bij hogere toeren dan juist beter zou lopen...toch ga ik daar nog ff over denken..

weet iemand hoe ik alles via de poortmap kan doen?? dus blowdown berekenen enzo...en hoeveel mm de poort hoger/breder moet adh van de poortmap?
zal wss met de slag enzo te maken hebben oid


Breedte gewoon naar 68% vd boring, gecorrigeerd.
Blowdown, ff via de gegeven formule timing van uitlaat en spoelers berekenen. Dan uitlaattiming - spoelpoorttiming en dat delen door 2
Gecorrigeerde breedte is te bereken:
sin ((poortmapbreedte x 180)/(pi x boring) x boring
Dit ff omzetten in procenten van de boring, en dan ff kijken wanneer het 2/3 ong is


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved