Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'PF-vragen' (ID 11416).
De reply is geschreven door Mr Pain (UserID 1342) op 22-8-2003 1:08.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

nou jongens..tis dus duidelijk, zodra er een topic in TF staat waarvan je denkt dat het naar PF wordt verplaatst: SNEL REPLYEN...mocht het topic verplaatst worden heb je meteen toegang tot PF....mooi meegenomen toch?

alwin weet vast wat ik bedoel

mensen moeten gewoon niet zeiken...PF is toch geen zak aan....alsof de meesten veel bij zouden kunnen dragen...kijk hoe sloom het PF loopt, maar tis wel goed overzichtelijk enzo...als iedereen toegang zou hebben tot PF zou dat betekenen dat iedereen er veel verstand van had (pf is ontstaan omdat er teveel gekut kwam in TF topics met betrekking tot PF niveau)...en dan zouden er dus wel meer PF gerelateerde topics in TF staan..

dat is niet zo, dus daarom heeft niet iedereen toegang..

het gaat er nu gewoon om dat veel mensen het niet kunnen hebben dat ze geen acces hebben...of ze nu wel of niet genoeg kennis hebben..ze willen hoe dan ook niet minder dan anderen kunnen...

?ls je toegang wilt stuur je maar een inbox naar alwin...hij bepaalt wel of je erin komt of niet...tis niet een soort van "wij zijn veel beter dan de rest, de rest is allemaal noob"...

het proforum is er voor dat je de onderwerpen die voor de meeste sleutelaars te ingewikkeld zijn, te kunnen bediscussieren (stom woord) zonder dat er allemaal vragen doorheen komen die wel gerelateerd zijn maar het topic zwaar onduidelijk maken.

ik heb ook al lang acces..maar hoeveel replys heb ik nou gepost in PF? vrij weinig, omdat ik niets nuttigs te melden had. De basics van tunen ofzo kun je evt. best in TF posten denk ik...dan kan iedereen meteen meevragen/praten...als zon topic meteen naar PF wordt verplaatst dan hebben de anderen niet eens kans om dingen te vragen zoals : wat is blowdown ofzo.

gewoon zo laten zoals het is.


amen

Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 22-8-2003 1:09


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved