Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'afstelling' (ID 1486).
De reply is geschreven door barry (UserID 5) op 5-9-01?20:47.
jah, maar suzuki heeft sowiezo een grote tandwielverhouding en een honda mt een stuk kleiner
mijn cilinder maakt iets van 11000 toeren
20mm is niet te groot voor mijn 50cc SNEL eurocilindro want hij kan het makkelijk verwerken, heeft ook 2 auxilery poorten, best wel groot
ik heb er zelf een 180 sproeier in gehad. dat reed ook. alleen je moest niet meteen volgas rijden in elke versnelling
als hij op toeren was dan gaf je volgas en dan kreeg hij echt meer kracht. maar dat was toch niet de goede afstelling 
de cilinder van een suzuki tsx is ook anders
en hij heeft op mijn vorige mt, zelfde cilinder, de 4de versnelling wel altijd getrokken. ook met 20mm. alleen ben ik vergeten wat voor sproeier er dus in zat en zo. maar ik denk dat mijn ontsteking ook mee speelt
hij rijd trouwens ong 60-70 in de 3de versnelling
[This message is edited by barry on 5-9-01 20:55]