Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'vragen mt,mtx,mbx' (ID 11131).
De reply is geschreven door Pistonpen Paultje (UserID 1405) op 13-8-2003 12:52.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin
nou vandaag even verder gegaan
dingen die ik tegen ben gekomen: ik heb er een mt voorvork ik , prolink systeem nog een keer geprobeert om goed te krijgen, wil niet boeie dan maar zonder (lekker hoog dat wel), ik heb verkeerde zij kappen (mt), blok vandaag direct weer verkocht.
dingen die ik vandaag heb gezien die ik wil kopen : een 80ac blok, diameter nog onbekend, suzuki crosser zuiger, crosser drijfstang, krukas uitgebalanceert, er is iets onder van de cilinder afgehaalt (meer carterdruk ofzo), alle nutteloze dingen zijn eruit, cr80 boysen (zo heet dat toch) 2 traps membraam(n), opmaat uitlaatje, binnenrotor ontsteking en nog meer pret spul gaat in iedergeval best wel snel, maar dat koop ik in 1 keer als ik mijn nsr verkocht heb anders is er te weinig geld haha
dingen waar ik nu druk mee bezig ben: vandaag een velg uitelkaar gedraaid zodat ik alleen de naaf nog over heb, nu ga ik waar normaal de remschoenen zitten helemaal opvullen met vloeibaar metaal (wat voor moet ik nog even kijken) dan laat ik die net zo afdraaien als de andere kant (zelfde hoek enzo), dan moet ik eerst schijfen hebben (wat voor ben ik nog niet overuit 320mm is denk ik een beetje overkill maar ik wil ze wel graag iets groter al mb, nsr schijfen), dan kan ik sluif gaan draaien waar de remschijfen precies inpassen,
dan alles voor de laatste keer checken of alles helemaal goed recht is enzo, dan weer laten spaken, weet trouwens iemand of ook rvs spaken ofzo kan kopen die dikker zijn als normale spaken van mtx?
maar ik moet nu eerst een voorvork hebben die goed dik is mtx r2 is wel leuk dan kan ik pas verder kijken of alles gaat passen met de klauwen en shit.
en dan achter nog 1 schijf, dat word een mb schijf en klauw, eerst de schijf gaatjes inboren, maar dat komt pas veel later eerst de voorkant helemaal klaar maken
misschien een beetje lang verhaal maar goed, dit word dus de laatste brommer waar ik nog geld en tijd in ga steken, deze brommer word dan ook wel extreem duur maar dan heb je ook iets wat EXTREEM bruut is
edit: het is dus een mtx-ot
Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 13-8-2003 1:47
Fuck!! je bent goed bezig!
dat prolink systeem is een gekloot, maar wel de moeite waard...mijne veert nu relaxt...misschien wel TE relaxt
dat kleine losse stukje moet aan het frame...en dan iets naar beneden wijzen...dan achterbrug er in, dat grotere prolink stuk moet dan tussen dat kleine stukje en de achterbrug hij moet dan iets naar links uitsteken van achter gezien...en op het middelste gat kan dan je mono...
Je zult er wel niets mee kunnen, maarja...dan heb ik iig het idee dat ik heb kunnen helpen
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved