Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'JAAAA een 80 blok!' (ID 1479).
De reply is geschreven door Dan the man (UserID 45) op 4-9-01?22:38.

80cc origineel op NSR trekt harder en loopt net zo hard als zo'n 70cc malossi met 24mm enzo op NSR. Origineel 80 KLINKT niet zo snel, maar wanneer je tegen een 70cc Malossi sport blijk je hem er toch uit te trekken, hoewel zijn NSR makkelijk op het achterwiel kon en ik kreeg het niet voor elkaar...
Originele 80cc maakt 13.000 toeren onbelast, 10.000 belast.
Maar wij hebben nou al 2 keer een 6 bak verrot gereden met 110cc Autisa die best wel erg getuned is. Dat ding heeft een power man! :n
Onbelast 15.000 toeren, belast nog maar 12.000 (in alle versnellingen en dat vind ik nou zo vreemd, zelfs alleen al in z'n 1, ligt dat aan de ontsteking?? Waar blijft die programeerbare CDI??)
Met 4 bak erin doet hij het altijd kei goed, maar zodra je er een 6 bak in zet en je trekt hem eens een paar keer lekker door dan breken alle tanden van de tandwielen af! Gewoon door de kracht die erin zit! En het waren goede tandwielen! Van de laatste bak waren het NIEUWE, die zullen dan toch wel goed zijn he, of niet dan? Trekt hij zo kapot!
Keer foto's + portmap maken denk ik, dat ding is echt sterk!
Iemand anders ooit meegemaakt dat de cilinder zo ver getuned was dat de versnellingsbak het niet meer aankon? Ja, ik denk dat wij de meeste PK's in de brommer hebben zitten van allemaal hier.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved