Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'voor dagelijks gebruik ?' (ID 10950).
De reply is geschreven door MB50TUNED (UserID 60) op 2-8-2003 0:20.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DiaL-OuT
[...]
Dat kan ook als je oder de 90 rijd, ligt gewoon aan jezelf....
Als jij normaal rijd en je midden in de stad niet opeens 70 gaat rijden....
Dit bericht is ge-edit door DiaL-OuT op 31-7-2003 23:10
Toen ik met 50 cc reed had ik het probleem al. HEt was of weinig toeren draaien en regelmatig hebben dat je bougie vet slaat en je motor stotterd of ermee kapt. (dit probeel had ik vroeger niet bij mijn diesel auto, maar tegenwoordig heb ik hetzelfde gezeik bij mijn 1,3 GS(I) als ik rustig rijd in de file, dat is gewoon kut (stotteren), je motor is ontworpen voor een bepaald toerengebied en daar moet je in blijven ) Of het is wat meer toeren draaien. Verder was het of met weinig geluid en weinig toeren wegtrekken en nauwelijks vooruit komen je wordt dan van de weg afgedrukt door autoos en je wordt gek van bumperklevers. En daarbij het eerder genoemde probleem met verzuipen/stottern door te weinig toeren draaien. Ik kies dan voor de laatst optie. En mensen schelden eerder als je 30 km/h in je eerste versnelling rijd, dan 60 in je 3e. Verder reed ik niet asociaal, ik gaf altijd voorang enz.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull
Alle mensen die ik persoonlijk ken gebruiken hun brommer dagelijks, daar zitten ook 70cc polini getuned, met homoet special racing onder een MT en een MB met 70 zeta getuned, met homoet special racing en 24mm vlakschuif (geloof ik) bij... en dat gaat dik over de 100... (MB geloof ik 115 en MT nog niet bekend )
Tis gewoon een kwestie van lef hebben denk ik
Je hebt tunen en tunen. Dalijk hebben we weer net zoon discussie als vorig jaar met Joost, dat sommige mensen het gek vonden en niet geloofde dat hij niet met racer naar meeting kon.
Die cilinders zijn waarschijnlijk niet getuned om zoon 3000 rpm meer te draaien dan ze standaard doen. En een 24 mm is leuk, maar er zijn weinig setups waar het zin op heeft, al is et alleen dat je uitlaatpoort en membraan het niet aan kunnen....
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved