Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Powerbox voor Suzuki TS 50 x' (ID 10870).
De reply is geschreven door Martijn (UserID 357) op 29-7-2003 12:26.

woei lude....zo had ik et nog niet bekeken met dat al op gang zijn..


soort van verlengd spruitstuk effect dus als het ware..mengsel krijgt een betere aanzuiging ...

membraam is eigenlijk voor middentoerengebied, omdat een zuigergestuurde inlaat dan veel terugdouwt (nog meer bij lagere toeren). dus ik denk dat bij hogere toeren het membraam alleen maar weerstand geeft (en kleppies gaan zweven enzo...weg inlaatstroming) en dat een zuigergestuurde inlaat beter is bij hogere toerentallen (kreidlers die 200 rijden enzo)

vandaar semi zuiger/membraam gestuurd dacht ik...owjah...ori cils van tsx zijn wel zuigergestuurd...niet membraamgestuurd...

woow...ingeving...

ik ga es ff een ori cil echt op en top tunen (yeah right) en dan geen membraam er in fleppen...membraam heb je toch niet nodig @ hoge toeren...kijken of dat scheel in prestaties met een snelle 50..

nieuwe ingeving:

ik heb een opvulblokkie voor een ori cilinder, om de carterdruk te verhogen...als ik die nou op een snelle50 schroef, dan is mn membraam afgesloten, kheb meer carterdruk (minder inhoud) en mss presteert ie dan wel tof @ hoge toeren...en dna powerbox erop.

wie wil wat over deze theorie zeggen?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved