Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '80cc +' (ID 1319).
De reply is geschreven door AR racer (UserID 104) op 25-8-01?12:44.

----------------------------------------------------------------------
Zeta-boy:- Honda MBX, 110cc Eurocilindro, 32mm, twin-air, proma, top nog onbekend
Honda MB, 80cc, 20mm, proma, staat nog nie helemaal inmekaar dus top weten we nou nog nie.

Crossking: honda mtx met 125cc en 32mm carb, 4 kleps, top iets van 130/140 ik heb 125 gereden maar da was nie voluit gemeten met auto

Broske: Honda NSR, 110 Autisa, 28mm, twin-air, proma, top met 4 bak:115, met 6 bak met lichte verhouding 130

symen's waslijst:
mtx: 125cc euro, 32mm, 6bak, proma, 4klepper met carbon (130-140)
nsr: 110cc euro, 32mm of 28mm, proma of malossi uitlaat, 6bak, 4klepper met carbon
mt: 110cc autisa, 80proma bocht, 5bak, 32mm of 28mm, 4klepper met carbon (130+)
mb: 125euro, 110cc homoet, 6bak, 32mm of 28mm, 6bak, zeer groot cross 4klepper met carbon

Sven the man: Honda MT5, 80cc getuned, 20mm mikuni, proma, 5bak, 15-45, top is nou 110, eerst 115 maar toen stotterde hij bij de 6000 toeren heel erg dus hebben we hem maar ff anders afgesteld, hij stotterd nie meer maar maakt minder toeren nou gaan we maar ff tw 17 erop leggen


ikke heb nu ook een 100cc,20mm(beetje klein maar groter is nie)homoet 50 maar denk dat ik mijn prutel uitlaat er onder zet kan i zijn lucht kwijt,6 bak top nie bekent want die KUT vdh is zo traag met mijn cill.kop te afleveren. oja i heb zon vaag vierkleps membraam en een een of andere powerfilter


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved