Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'suzuki tsx uitlaat' (ID 69101).
De reply is geschreven door jordi50cc (UserID 24116) op 9-6-2016 21:05.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


De poorten in de smalle tap KT cilinders zijn op ons advies aangepast voor produktie begin door KT en zijn mooier als in de brede tap cilinders.

Ik wil ooit nog een cupper bouwen (heb nog een cupper frame etc.) en heb daar nog een complete zeer snelle cilinder - kop - krukas - carburateur - ontsteking en uitlaat voor liggen met nog meer vermogen.
Moet alleen nog een keer een goed - betalbaar blok tegen komen.



Zijn die cilinders ook met knijp flens voor de uitlaat?
Wij hebben destijds een Nederlandse bromfiets cilinder
Gepakt omdat daar relatief kleine poortjes in zitten
Was er wat vlees om ze beter te maken
Dat de curve die jij gezien hebt zo piekerig is komt
Van de nogal hoge uitlaat timing dit had hij nodig
Om het vermogen zo constant mogelijk te houden
Anders begon Na een paar rondjes lui te worden
De onregelmatige curve komt van die rottige ub carburateurs
We hebben geprobeerd met mikuni top vermogen bleef
Nagenoeg het zelfde alleen voor max vermogen iets
Beter en de onregelmatigheden waren minder

Maarja..... Dat rottige regelement!

Er rijden trouwens meerdere van deze cilinders
Tussen de Cuppers geloof een stuk of 3 4



Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 9-6-2016 om 21:07 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved