Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Rainbow bougie op tzr' (ID 69114).
De reply is geschreven door Xephos (UserID 25706) op 8-5-2016 13:05.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
Alletering wat een onsamenhangend verhaal.
Heb je de carb wel afgesteld?
Zal wel iets verkorten. Ik heb de heletijd hittegraad 9 erin gehad ook s'winters.
Doordat ik nog een tzr had gekocht pakte ik die carbaratuer. Waar dus dat bronse tuitje zit en al houw ik die dicht dan loopt hij zeer slecht. al laat ik hem open dan loopt hij een stuk beter maar op die ander carb zat dat tuitje niet. Maar waarom doet hij het better met die bronse puntje open?
En dat afstelling wilt dus niet lukken weet niet welke kant ik op moet de struggels
En wat mij opvielt was die moer links onder die zat los. Daar kwam dus denk ik olie uit want die kon ik zo los draaien en vaster draaien met de hand, hem hem nu vaster gezet.
gasnaald:A7
hoofdsproeier is:112
ga wel effe een groter in doen kijken of hij het dan better doet.
dus nu heb ik 114 er in. Ik ging rijden hij rookt wat meer toen hij koud was. wat me wel opviel wat ook al was bij de 112 is dat al schakel ik terug in hoog toeren en wil dan gas geven reageert hij niet direct. Wat me nu nog meer op viel rond de 5k blijft hij wat hangen in ze 1 wat minder dan in ze 2 maar hij blijft wel effe hangen. En toen ik dus een stuk had gereden ik zet hem uit bougie eruit en jahoor de kleur is netje koffiebruin maar dat is allen dat binneste gedeelte. Dat stangetje is nogsteeds rainbow achtig. ik heb fotos gemaakt zie:
Maar toen deed ik de bougie er terug in, ik wil effe starten. Maar toen gebeurde er iets raars. Hij starten maar al gaf ik gas ging hij niet voor bij de 2k en al liet ik de gas los valt hij uit. Dus ik ging ernaast en rennen toen hij in ze 1 stondt toen kreeg ik hem voorbij de 2k. Toen hoorde ik hem al opgang komen en toen koppeling in. In ze neutraal zetten en ja hij kwam voorbij de 2k. en ging al better. Maar volgas kwam hij niet boven in alleen met minder gas ging hij voorbij de 7k. Betekent dit dat hij teveel krijgt? verkeerde gasnaald?
En nu lijkt hij ook wel meer te lekken bij de uitlaatpoort van de cillinder kant.
Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-5-2016 om 17:40 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved