Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Afrikaanse opvoerdans.... (NSR trubbels)' (ID 10386).
De reply is geschreven door Blukaap (UserID 380) op 2-7-2003 22:05.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen
ik neem aan dat je kabelboom goed is,
-geen beschadigingen niet dat ik weet iig
-nergens een begrenzer in gewerkt (elco, die constant geschakeld is ? kabelboom heb ik een keer opnieuw in elkaar geprutst met krimpkous en soldeer
-snelle luchtslangen is een twin-air, vergeten te zeggen
-zij de keringen op kruk goed ? AFAIK wel
-pakking van krukholte naar carter goed ? idem
-je proma en tecno zitten toevallig niet beide pot dicht gekoold ? demper vd tecno is vervangen, boeide niet, dicht zitten ze ook niet denk ik, dan is 9500rpm wel heel toevallig voor dichtgekooldheid
-nsr vliegwiel ? geen van mt ? jah, al stond het wel 5mm later dan dat van Alwin, maar dat heb ik dus (hopelijk) opgelost door die grondplaat 5mm vroeger te draaien in 1 keer, boeide ook niks
-spoel goed ? jep, 110ohm@ontsteking, 25@trigger
-spie goed ? jup
verder kan ik nx verzinnen, buiten wat je al vervangen hebt.
Bedankt voor het meedenken iig, vliegwiel moet ik nog eens een andere proberen eigenlijk, voor de zekerheid.
Enige wat me laatst opviel was dat er in het female stekkertje vd CDI (wat aan de kabelboom zit dus) wat oxidatie zat, dus die moet ik ook nog een keertje vervangen voor de zekerheid.
Alleen dan nog snap ik die 9500rpm limiet niet.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ
gebruik een 80 flens en pakking
dat was wat ik van iemand anders hoorde
Flens zou niet zoveel uit moeten maken (scheelt niet enorm veel en is al een keer een andere op gezet), pakking is al 80 pakking.
Koenz, de ballen .
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 2-7-2003 22:10
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved