Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '2 takt tuning ' (ID 68233).
De reply is geschreven door jordi50cc (UserID 24116) op 27-4-2014 14:13.

@ Jacob

een beetje respect en waardering is hier wel op
zijn plaats dacht ik, we zijn tenslotte niet voor niets
1 keer eerste en 2 keer derde geworden nl kampioenschap van de toen
nog minstens 30 deelnemers in die klasse scooter sprint
en dan hou ik me nog stil, over de 50cc classic evenementen
waar we bij bijna elke wedstrijd in de top 5 eindigen
ik werk inderdaad vanuit een nette schuur, maar ben wel van
bijna alle gereedschappen voorzien.


geld trouwens ook voor de rest die denken zulke onzinnige
berichten te moeten plaatsen
we gaan hier normaal met elkaar om zo niet, stop ik er
hier meteen weer mee.

@ WestlandMB

de timingen zijn 190/130 hoger moet je eigenlijk
ook niet gaan met een luchtgekoelde cilinder met stalen bus
de auxpoorten heb ik zo gemaakt, omdat ik er van overtuigt ben
dat hoe lager ze zitten hoe minder deze de stroming belemmeren
van de B spoelers
het is niet alleen maar oude lak wat er weg gefreest word, dan zul
je toch net even iets beter moeten kijken, rechter kant op de foto
is origineel en de linker kant ben ik aan begonnen en zit nu
inmiddels al een kleine 3 uur freeswerk in


@ Audioholic

over de cilinder honen dat spreekt voor zich
deze cilinder heeft vroeger al heel wat kilometertjes
gemaakt, en was al wat door het leven getekend
de boring is 45mm en word veranderd, naar 46mm
met een nieuwe barikit zuiger met 1mm veer.

vanavond weer een plaatje bij het praatje

tot zo ver.


Jordi



Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 28-4-2014 om 1:03 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved