Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'TZR' (ID 67817).
De reply is geschreven door Aprilia RX 50 2003 (UserID 20658) op 9-9-2013 22:20.
afstellen doe je niet bij een blokrevisie, dan vervang je de lagers en keerringen enz. dit ''verzuipen'' komt van een verkeerd afgestelde carb. voor iemand met een beetje geduld ook zonder echte ervaring goed te doen.
startmotor zelf is t punt niet. op t moment heb je voor max 30 euro gewoon een goede 2e hands.
nieuw van dmp (zelfde als ori maar ander logo op t doosje) ook iets van 60 euro. kan ook t startrelais zijn. met Yamaha erop gedrukt zullen ze wel een fortuintje kosten, in de betee bouwmarkt of mechaniseringszaak een euro of 5 a 10 als je weet wat je zoekt.
Yamaha tzr is gewoon alles leverbaar nieuw en 2e hands. prijzen zijn gemiddeld. zit gewoon een am6 onder. voor max 250 euro heb je een heel blok dat pas gereviseerd is.
remblokjes, ketting, tandwielen enz is vrij universeel en niet heel duur (zijn ketting/tandwielsetjes voor nog geen 30 euro). remblokjes liggen rond 10/15 euro als ik me niet vergis.
alleen de ontsteking is anders dan wat er std op am6 zit. 2e hands krijg ik die ook maar weinig door de vingers. wel gewoon uitwisselbaar met std spul dat echt overall nieuw en 2e hands is.
alleen plaatwerk moet je heel houden want dat kost een godsfortuin. 2e hands moet je daar maar geluk mee hebben.
verder slijtage onderdelen enz enz gewoon even bij josdijkman.nl kijken.
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 9-9-2013 om 22:28 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved