Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Afsteling derbi' (ID 67682).
De reply is geschreven door Audioholic (UserID 22838) op 15-7-2013 23:36.

des te meer toeren, des te "sneller" het vlamfront is, dus des te minder vooronsteking je nodig hebt bij hogere toerentallen

4takt heb ik bijna geen kaas van gegeten,dus daar ga ik geen uitspraken over doen

als je dus in hogere toeren teveel vooronsteking hebt, krijg je idd teveel warmte(vermogensverlies),maar dan is er ook kans op detonatie.



hpi stel je op een markering af, en de rest bepaald de curve.

met een vast tijdstip is dat helaas niet zo.de tijdstip waar die op word ingesteld, houd die ook lekker vol tot hij geen toer meer kan draaien



Dit bericht is gewijzigd door puchpower90 op 15-7-2013 om 23:39 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved