Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Afstelling PHBG19' (ID 67651).
De reply is geschreven door tsx-elite (UserID 22906) op 29-6-2013 7:04.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchpower90
het maakt wel degenlijk uit hoe die start aan de hand van stationairsproeier

"idle jet" icm sproeier = eindmaat

dus met een kleinere stationair sproeier, loopt hij over het algemeen armer,dus heb je een kleinere hoofdsproeier nodig

andersom precies hetzelfde.

ik heb zelf stationairsproeier "50" er in, standaard in dellorto 21, maar hij krijgt onderin dus teveel peut,terwijl die volgas niet eens goed oppakt(om maar even een voorbeeld te noemen)

als je een kleine stationairsproeier hebt, zal je hem moeilijker gestart krijgen (zonder choke),aangezien het totale mengsel armer is bij volgas, mits je de hoofdsproeier vergroot


je kan zeggen, het is verwaardloosbaar, klopt. maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden dat dat ook een deel van afstellen is.


maar om ff terug te komen op de vraag:

krijgt hij uberhoupt wel benzine in de vlotterbak?

vlotternivo te krap?



hoe kom jij er nou ineens op om een verhaaltje te schrijven over een stationair sproeier als het ging over de stationairschroef?

anyway, krijg je benzine in je cilinder? of is je bougie zo droog als een natte dag in death valley?



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved