Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'vlotternaald mikuni ' (ID 67605).
De reply is geschreven door drestar (UserID 22209) op 12-6-2013 14:49.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custom667
Voel je wel dat de naald echt niet verder kan? Of klemt hij daar al, want dan heeft het alsnog met die slechte passing te maken.
En probeer anders eens wat ik eerder zei, dus even bijveilen.

En die schroef onderin je carburateur is ervoor om je vlotterbak af te sluiten, hoort ook een ringetje onder.
Als hij goed afdicht dan is het goed. en als het vlotterniveau te hoog is gooit hij het er idd uit via dat overloop buisje ook onderin je carburateur. Die moet je wel open houden.

Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 12-6-2013 om 14:31 uur.


er zit een sluitringetje onder de schroef,maar naast het overloopbuisje zit nog een gat op de bodem van de vlotterbak, en vanuit daar vloeit de benzine weer gelijk weg via de slang die daar ook in verbinding mee staat. dus het buisje en het gat onderin zitten allebei op de overloopslang.. waarom dat zo is gedaan weet ik niet,maar die schroef hoord daar niet te zitten .er moet een soort stelnaald in om het gat af te sluiten. waarschijnlijk is het een verstelbaren overloop ofzo... heel vreemd,maar ik heb de vlotternaald afgeveild zodat die er met veel speling in het huis zit,en ik heb met een injectiespuit benzine in de vlotterbak gespoten zodat die helemaal vol was en de vlotter lijkt nu wel af te sluiten. want bij een volle bak kan ik geen lucht meer in de benzineslang blazen, alleen de overloop moet afgesloten worden omdat ik geen stelschroef heb. heb wel de stationaire stelschroef uit mijn 20mm mikuni geprobeerd en die kan erin .zit mooi tot het einde maar de pin is net te dun zodat er nog wat weg kan lekken. dus het moet wel een stationaire schroef zijn .maar dan de pin iets dikker en dan sluit die waarschijnlijk af.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved