Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '125cc mb minder vermogen warm' (ID 67590).
De reply is geschreven door WestlandMB (UserID 18664) op 11-6-2013 18:20.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchpower90
ik heb de korte 6kant sproeiers

wat ik heb gedaan :

onsteking een schaamhaartje minder vervroegd,dat getik wat eerst tak was, is nu een zachter tikje (bij vol gas dicht)

koppakking gevlakt(ori aangepaste)

cilinderkop gevlakt(post zo wel foto)

sproeier 110 er in.

heb hem tot op heden nog niet echt super warm gereden,maar ik heb hoop!!


luchtfilterslang is op de enige juiste manier gedaan

dikke slang buiten, dunne slang binnen,dikke slang binnen zorgt alleen voor meer verbruik zonder prestatiewinst!!


even over dat 32mm op 125cc, als ik de inlaat aanpas,opmaat uitlaat heb, hpi heb dan zal t werken, maar ik ben niet van plan om te dremelen/frezen omdat ik het heel wil houden, niet zoals elke week bij mijn puch zuigerveren vervangen omdat het als een mongool sleet door de absurd grote uitlaatpoort


waarom zou die meer zuipen met grotere slangen? Als je dat compenseert met een grotere sproeier is er niks aan de hand. Alleen als er niet snel genoeg voldoende lucht beschikbaar is dan zal je minder vermogen hebben.

Die origneel begrensde slang past net aan je pink doorheen, dat kan nooit goed gaat op een 125cc. Dat zijn ook slangen van mb5 en niet mb8.

Zelf zou ik trouwens die ontsteking gewoon op de honda merktekens in het blok en de grondplaat goed zetten en dan eventueel controleren met stroboscoop.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved