Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'mikilon 250cc' (ID 67294).
De reply is geschreven door Aprilia RX 50 2003 (UserID 20658) op 21-2-2013 15:36.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JantjeMB5
dingen in china gemaakt door chinees merk zijn rommel, namaak, suprebrol.
producenten die onderdelen in china laten maken doen het om productieprijs te drukken, deze producten worden daarintegen daar wel afgewerkt volgens de opgegeven normen en met de materialen die de producent heeft voorzien.
de china bagger wordt minder fijn afgewerkt en met minderwaardige materialen daardoor kosten ze ook de helft.
vb kwaliteit staal=> frame breekt
vb minderwaardig ontwerp=> vork plooit
vb mindere afwerking=> kleppen breken
koop dat ding gewoon en ga ermee rijde, je weet intussen wat je koopt en waar je aan toe bent. De chinezen zijn blitzkrieg aan het maken en de wisselstukken zijn verkrijgbaar en kosten geen drol.
Als het je geen fuk scheelt als dat ding kapot gaat en je het (weliswaar relatief goedkoop) kan maken ga je gang, als je iets wil wat niet kapot kan koop je Honda. of iets anders japans m.a.w.
ik kan me zat beelden heugen van geklapte krukassen, ontsnapte kleppen en vastgenaaide zuigers in honda, yamaha, ktm, suzuki, kawasaki, gasgas enz.
al die crossers zijn op hun max gebouwd zo licht mogelijk en met zoveel mogelijk vermogen. dat gaat gewoon een keer stuk. dat het met een goed merk langer duurt is waar. maar sleutelen zal hij toch ene keer moeten.
en drestar. nagenoeg alle producten die jij bezit zijn minstens 3 kwart in china geproduceerd, ook dat apparaat waarmee jij nu aan het reageren bent en wss je kleren en je telefoon enz enz.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved