Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Crossmotor carburateurs ect.' (ID 67292).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 20-2-2013 0:45.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

klopt (dit is wel heel globaal omschreven maar dat is idd the rule of thumb)


Ja klopt, basis technisch gezien inderdaad

natuurlijk scheelt een vlakschuif of je carb aanpassen uiteraard meer dan de diameter.. en natuurlijk het gehele inlaat traject zoals je membraan en luchtfilter.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Lees wel eens dat mensen die een Mikuni hebben er een Keihin op gooien... net wat beter gewoon denkz.

Ik weet niet of je van torque spacers hebt gehoord, maar ze geven dus meer koppel onder(en midden?)in.

Weet alleen niet of je dan weer kracht van boven inlevert (denk het wel.




je bedoelt een busje tussen je cilinder en uitlaat in ? Zo'n torque ring?

kun je ook voor KDX krijgen maar schijnt zo weinig te schelen dat het weggegooid geld is..

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 20-2-2013 om 0:46 uur.



@ TS :

ik heb een tijdje terug boyesen klepjes op m'n KDX gemonteerd en ik moet zeggen ik merk al verschil, nou gaat het niet mal maar het verschil is er wel duidelijk op den duur eens een V-force membraan proberen.. *pro tuning zegt dat die van boyesen beter is, gaat niet bij KDX op na reviews te hebben gelezen*

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 20-2-2013 om 0:47 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved