Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Waarom vastgelopen KDX200?' (ID 66612).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 24-7-2012 18:22.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Ik hoor de laatste tijd uit steeds meer hoeken van tuners etc dat de wanden bij een bepaald bedrijf (weet ik dus niet zeker of dat powerseal is!) gewoon los laten, of van zeer slechte kwaliteit zijn.
Heb ik idd ook gehoord.. naam weet ik ook zo 1,2,3 niet meer.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
Heb ooit eens een cilindertje van een kx80 laten doen bij ATM en de maatvoering was toen om te huilen.
Verder liep het ding wel gewoon probleemloos.
Wat ik vermoed (en wat me zelf ook al een de das heeft omgedaan) hoofdsproeier groot zat, maar te weinig benzine op deellast.
-->verbrandingstemperatuur te hoog --> spijltjes van je fluitpoorten te heet --> plaatselijk vreten.
kon je trouwens zien dat de spijltje terug waren geslepen/geschuurd toen je de cilinder monteerde?
dus de gasnaald zal dus verkeerd hebben gestaan?
Ik ben er trouwens ook al achter (denk ik)
Ik heb m'n vliegwiel kapje eraf gehaald en wat zie ik?
een klein laagje benzine onder de ontsteking.. met andere woorden of een pakking of m'n keerring is compleet naar de tiefus dus die heb ik maar besteld.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved