Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Elektronica Forum in het onderwerp 'principe trigger signaal MVT, HPI, Ducati energia' (ID 66274).
De reply is geschreven door weschung (UserID 22154) op 23-4-2012 12:28.

tandwielkrans maakt niet uit dat is los van de onstekking bij zo'n rotax 650 blok dat werk met een blokkeer koppeling namelijk.

Ik heb al een 2e handse hpi liggen dus rijden kan ik zo ie zo met die aprilia rs 50 en of ik mee ga rijden met sobw zien we dan wel
maar ik houd er wel inderdaad rekening mee zodat hij aan het regelement voldoet op de kuipen en blokje na stel als ik dat zou willen gaan doen

maar aangezien het feit dat ik toch een ontstekking nodig heb voor die supermono want het is een must voor mij om hem wat sneller op het gas te maken want dit is juist leuk met die dikke 1 pittertjes

zou het wel leuk zijn om het eerst ook op die rs 50 te hebben en er een beetje mee spelen en in de toekomst pas te maken op de mono

probleem is ik wil eigenlijk met die rs 50 een 2e map hebben met een toerenbergrenzer op de 4a5000 toeren voor als de politie het intressant vind om dat ding op de rollenbank te zetten voor mij

zo'n MVT premium heeft zo'n begrenzer maar dan moet ik die los gaan kopen, ben er wel mee eens als je hem netjes houdt dat je er ook zat voor terug krijgt 2e hands.

Maar ik kan waarschijnlijk een goedkope polini onstekking krijgen
en ik wil wat meer weten over het Trigger systeem van zo'n hpi
want die heb ik liever dan zo'n ignitech sparker3 cdi

Hpi zal vast ook wel een digitale cdi maken die op een onstekking kan
met een pickup (hall) sensor zo iets zal het ook wel gaan worden, Maar ik wil gewoon meer weten van het trigger systeem die op de normale hpi zit met 4 magneten en die triggert op de sinus van de ac spanning alleen hoe heet dit systeem ik kan daar niets van vinden als ik de naam niet weet


Dit bericht is gewijzigd door weschung op 23-4-2012 om 12:46 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved