Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'honda nsr tuning' (ID 66221).
De reply is geschreven door BartHonda (UserID 22556) op 12-4-2012 18:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Of je nu een originele 12mm carburateur pakt of een 48mm en er een 12mm bus in zet.
Dan heb je met allebei een 12mm carburateur.

Dus in dat op zich schiet je er niks mee op.


Maar de luchtinlaat kant is nog wel een stuk groter. Het busje word alleen maar bij de benziene kant gemonteerd.

Maar als ik een 28mm PWK op een NSR zou zetten, is deze dan nogsteeds gewoon goed af te stellen?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dan zou ik liever een echte 12 mm carburateur nemen ipv een grote met een kleinere bus in de inlaat.

Kwestie om gasnelheid zo hoog en constant mogelijk te houden.

Want je gaat van een klein gat naar een groter gat wat dus de gasnelheid laat zakken.

Zo kan je dus ook een te 'grote' uitlaat monteren bij een 4takt bijvoorbeeld.




De bus zit in de kant van het spruitstuk. Het gaat dus van groot naar klein.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 12-4-2012 om 18:01 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved