Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Vragen over malossi MHR 80' (ID 66051).
De reply is geschreven door KevRat (UserID 21451) op 10-3-2012 9:44.

- Wat is nou de powerband bij die cilinder?
- Hoe zit t met de slijtage? Dus hoelang gaat het ong mee.
- Is het een heel erg snelle cilinder?
- Kan die icm Leovince V6 en 19 mm carb?
- Is het verbruik veel meer dan met bv DR80?

Powerband ligt vaak aan je uitlaat. Als jij een laagtoerige uitlaat hebt zal die ook de powerband laagtoeriger hebben. Met een hoogtoerige uitlaat the same. Maar de cilinder is wel wat meer gemaakt op middeltoerig.
Slijtage ligt aan hoe je hem gebruikt. De MHR zijn wel goede cilinders en kunnen wel wat hebben, maar ligt er ook aan hoe je er mee om gaat. Rij je altijd iets vetter en stel je hem goed af dan kun je heel wat kilometertjes plezier hebben. Onderhoud,onderhoud, onderhoud.
Heel erg snelle cilinder is het wel redelijk. Zoals al gezegd het is een erg goede cilinder en kan ook wel wat presteren en daarbij het is wel 80cc!
Leovince V6 is er mooie uitlaat, maar je zal er met een 80cc erbij niet veel meer mee kunnen. Op de 50cc is het een perfect snel uitlaatje, maar 80cc gaat knijpen. Zou zoeken naar iets wat beter past bij 80cc zoals een yasuni hmr 2.
19mm carb kan wel, maar zou een grotere erin zetten. 21mm zou wel wat fijner lopen.
Verbruik is ook weer afhankelijk van je rijstijl. Neem jij alles gemaakt op laagtoerig dan zal je ook minder verbruiken.

De zuigerringen zouden gewoon moeten passen

Volgens mij klopt het zo



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved