Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Help: Suzuki TSX' (ID 66016).
De reply is geschreven door Jolem (UserID 23075) op 7-3-2012 21:01.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skillzone TSX
wat houd BPD in eigelijk?

in zijn 1-3 komt ie normaal maar 4-5 is wat lastiger

omdat ie dus niet in zijn toeren hoog komt,

maar ik ga morgen ochtend wel ff spelen met de luchtstelschroef hopen dat het werkt

Dit bericht is gewijzigd door Skillzone TSX op 7-3-2012 om 20:47 uur.


BDP is het Bovenste Dode Punt van de zuiger in de cilinder, zeg maar het eind van de compressieslag.

Als hij met deze setup altijd goed gereden heeft, zou ik van je afstelling afblijven, ik denk echt dat je met je tandwiel verhouding moet gaan spelen.
Hoe harder je rijdt, hoe harder je motor moet werken om nog harder te gaan. Op een gegeven moment heeft je motor geen pk's meer over om harder te kunnen. Als je een kleiner tandwiel voor legt, maak je het je motor iets makkelijker, en gaan je toeren iets omhoog.

wat is je setup en twv nu trouwens?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved