Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'welke motor voor vast vervoer' (ID 65540).
De reply is geschreven door jeroentjen13 (UserID 17356) op 16-11-2011 11:31.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Met een busje er achter vol mechaniekers en reserve-onderdelen.


[...]


Jij snapt het.


@protuning : Mijn punt is, als je aan wisselende snelheden gaat rijden op de autosnelweg, en dan nog net iets trager dan het andere verkeer, dat is toch wel een vervelend gevoel vind ik.



ik reed met mn klein rijbewijs altijd met een honda xr400 (zelfde als dr) en reed hem altijd lekker warm en dan gewoon met het verkeerd mee als volgas als ik aan de late kant was.. die had daar geen enkel probleem mee hoor

over de gs, ik heb hier een kawasaki gpz500 staan (te koop trouwens) die rijd natuurlijk ook goed, mar je moet het toch wel gewend zijn/worden om bochten te pakken. een gpz is wel nog iets meer toer-racemotor dan de gs maar ik denk da je bij de gs ook al wat plat moet gaan om de bochten deftig te pakken.
maarja als je eens een 20 tal km gereden hebt ben je dat ook wel al wat gewend. de gs gaat ook een stuk harder gaan, is een 500.

Dit bericht is gewijzigd door jeroentjen13 op 16-11-2011 om 11:36 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved