Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Distributie op tijd zetten Yamaha XT600' (ID 65522).
De reply is geschreven door Jozeff (UserID 1607) op 10-11-2011 21:10.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paultje Pils
Heb met jullie tips nog even een keer goed gekeken.
Van uitgaande dat hij nu goed staat, aangezien hij goed liep.
Zuiger in bovenste dode punt tijdens compressieslag, waardoor het nokkenastandwiel zo staat, dat de sleufgaten haaks op de cilinder staan. Vervolgens staat dan het 'eentje' op het vliegwiel ook precies bovenin ten opzichte van een verticale koelrib.
Als het goed, moet het dan kloppen. Heb er ook maar foto's van gemaakt.
Rest mij nog twee vragen; Waarvoor dient het andere tekentje op het vliegwiel? Op de tweede foto, het onderste tekentje. Het lijk op een I of een H.
Laatste vraag dan maar; Is deze methode precies genoeg, dat ik er bijvoorbeeld géén tandje naast kan zitten?
dat zou ignition kunnen zijn. Die komt iets eerder dan bdp.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved