Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Probleem met carbu ' (ID 65247).
De reply is geschreven door BenjaminDG (UserID 13992) op 23-9-2011 21:23.
Vraagje, als het een CV carbs is hoe kan je dan het diafragma zien trillen terwijl daar een deksel op hoort?
Jouw kameraad snapt toch hoe een cv carbs werkt?
De gaschuif zelf wordt niet bediend door een gaskabel maar door de onderdruk van de motor die op zijn beurt wordt bijgestuurd door een vlinderklep. De vlinderklep wordt bediend door een gaskabel.
Normaal gezien moet de gaschuif mooi stil blijven staan (of toch zo goed als) bij het stationair draaien, als jet het gas bediend (toeren blijven houden) trillt hij een beetje. als je echt gas open en gas dicht doet dan klappen je gasschuiven op en neer.
Plaats eens een filmmpje.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-9-2011 om 21:27 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved