Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'nsr blok koppelingsprobleem' (ID 64964).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 8-8-2011 18:39.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -CrJarvin-
hallo,

Ik heb een nsr blok op mijn mtx zitten emt luchtgekoelde cilinder tijdelijk. ik heb er nu dus een luchtgekoelde koppelingskant op zitten, dus zonder waterpomp. deze koppelingsdeksel heb ik van een mtx blok af gehaald.

het probleem:
Mijn blok ontkoppelt niet, mijn koppelingshevel op het blok heeft een veel te grote vrije slag voordat je voelt dat het paddenstoeltje de koppeling raakt.

al geprobeerd:
Ik heb mijn koppelingsdeksel op mijn mtx terug gezet en gekeken dat hij het daar wel op deed, wonderbaarlijk deed hij het daar wel.
Dus ik heb de koppelings huis en alles van de koppeling over gezet op mijn nsr blok, maar nog steeds deed hij het niet.
mijn mtx blok is een 4 bakker met een 4 plaats koppeling, mijn nsr blok een 6 bakker met 5 plaats koppeling.

Ik heb ook een nsr koppelingshuis enzo op mijn nsr gezet, want daar zit een buisje in, waarom weet ik niet. Dit buisje gaat over de koppelings-as. Nogsteeds geen goed resultaat, nog steeds een veels te grote vrije slag.

Ook heb ik de nsr koppelingsdeksel inc. waterpomp dus erop gezet, maar dit hielp ook nog steeds niet

Ik ben het mtx blok/koppelingsdeksel en het nsr blok/deksel gaan vergelijken maar zie bijna geen verschil waardoor de koppeling niet werkt.

Ook heb ik topics doorgelezen over een nsr blok op mtx enzo, maar kwam niet het zelfde probleem tegen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het probleem van de te grote vrije slag, alvast bedankt

Jarvin

ps: ik heb het niet over de koppelingshendel op het stuur, maar op de koppelingsdeksel.

pss: ik heb steeds geprobeerd dat hij koppelde na dat ik een andere koppeling op had gezet door de deksel vast te zetten met 3 bouten, maar er verscheen geen speet tussen de deksel en het blok.





Je hebt een verkeerd paddestoeltje


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved