Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Hebo manston revolution voor straatgebruik?+vragen' (ID 64904).
De reply is geschreven door Tim-gpr99 (UserID 18991) op 28-7-2011 23:37.
je moet toch echt zelf de knoop doorhakken, sommige mensen vinden toerenbeuken leuk en anderen houden meer van koppel. ik vind dat het allebei z'n charmes heeft
ik vond mn pro race setupje super rijden, trok echt retehard en was heerlijk fel. Dit was op mn GPR. Toen hing ik het blok onder een senda, en toen kwam eigenlijk het besef van waarom heb ik zo'n setup, om echt hard te gaan kom je vermogen te kort en om te 'spelen' is het veel te piekerig. Toen leuk setupje gemaakt met MHR80 replica, originele uitlaat en 21mm carbje. Was muisstil, maar je kon er echt mee smijten, crossen, en spelen. Gewoon omdat je altijd voldoende vermogen beschikbaar had.
Je moet zelf kiezen. Ik ben daarom zelf erg fan van cc's tegenover timingen. ik heb liever constant 14pk dan 19 pk bij 12500 toeren en daaronder vrij weinig.
Maar de setup die royal voorstelt is inderdaad erg leuk
en het punt dat ik duidelijk probeerde te maken is gewoon dat als je echt een piekerige cilinder koopt je beter de rest van je setup daarop aan kan passen, omdat je anders al helemaal weinig vermogen en plezier hebt, of gewoon meteen een dikke koppelsetup kan rijden waar je veel meer lol van kan hebben.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved