Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Hebo manston revolution voor straatgebruik?+vragen' (ID 64904).
De reply is geschreven door Tim-gpr99 (UserID 18991) op 27-7-2011 11:08.

hoi, het zijn zeker hele leuke cilinders, heel erg pittig. Je kan in principe prima met originele ontsteking blijven rijden, dat is niet zo'n groot probleem. Je moet wel een grotere carburateur (eigenlijk minstens 21mm) en een uitlaat zoals een Pro Race / R3 / SCR Racing Line / Voca, anders gaat je cilinder daarop inhouden met alle gevolgen vandien.

Als het een Doppler Endurance is zou het in principe helemaal zonder problemen kunnen, als het een normale doppler is en hij al wat km's gedraaid heeft zou het slim kunnen zijn om hem te vervangen.

Check je krukas dus ff op speling net zoals je krukaslagers. Ook moet je een sterkere koppeling nemen, ik adviseer de polini 5-plaats koppeling.
het uiterlijke verschil tussen een endurance en een normale is geloof ik alleen dat de endurance blauwe krukaswangen heeft.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved