Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'krukas vast tsx???' (ID 64805).
De reply is geschreven door Thijsse (UserID 1436) op 6-7-2011 19:13.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
alle andere keeringen zitten gewoon goed, met de dichte kant naar bijvoorbeeld het vliegwiel of voortandwiel.

dan nu de laatste vraag

hoe stel ik de schakel vork af??

hij staat nu zo:

afbeelding

afbeelding

En iemand enig idee waar deze O-ring moet? zit er een bij het setje en kan hem niet in de tekening vinden

afbeelding

iedereen bedankt!



vork moet met het middelste tandje in het middelste gat, dus in de vork hou je 2 gaten over

die ring is voor het plaatje waar je neutraalschakelaar inzit


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Die is niet van een MT...

afbeelding

Edit: Die onderste is wel van een MT. Logischerwijs zou het waar zijn wat je zegt, maar ik rijd nu al 2 jaar met de keerring zo, en ik heb geen olieverbruik.

Zoals ik al zei heb ik de keerring een keer andersom gemonteerd en toen had ik een olieverbruik van 300ml op ongeveer 1000 km, en er kwam een enorme hoeveelheid olie uit de demper zetten, en toen ik het blok splitste kwam er allemaal blokolie uit de krukholte lopen...

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 6-7-2011 om 18:55 uur.



dan zal je krukas wel ingesleten zijn, en heb je nu geen carterdruk oid, weet ik het

Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 6-7-2011 om 19:14 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved