Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Am6 blok tuning' (ID 64801).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 5-7-2011 17:01.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Ik meen me te herinneren dat KTM 50cc crossers heeft met rond de 20 pk?
Lijkt me zeeer sterk.
Oude gp 50cc racers hadden wel 20+ pk.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: diedje1996
Dan geloof je het niet me puch zit een athena 50cc cilinder onder en een snelle pijp en een 18mm cabr. en hij hielt een auto bij die 85 reed( en de auto teller wijkt niks af )
En dat makkelijk had ik er niet bij moeten zetten , want dat is dus zijn top.
Maar kan de originele krukas die 20pk dan wel houden.( niet dat ik zoveel ga krijgen )
Schakel ervaring is redelijk heb al 2 schakels gehad.
Er zijn hier wel wat mensen in de buurt die bewerken gewoon de standaard cilinder en zuiger, bedoel je dat met professioneel tunen?
En klopt het eigenlijk dat de standaard spullen in een blok, eigenlijk de beste kwaliteit hebben ?
auto teller wijkt altijd af, die snelheid is maar 75 km/h op gps systeem.
originele krukas zal daar niet vrolijk van worden, buiten het feit dat je die 20pk niet gaat halen.
Vraag me sowieso af waarom je perse meer als 20 pk moet hebben?
Als je een puch met een 50cc cilinder gewent bent (en het lijkt als of je die al best snel vind), dan heb je aan een laagtoerige 80cc setup ook al voldoende.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved