Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Derbi DRD tuning charmo cilinder' (ID 64762).
De reply is geschreven door Tim-gpr99 (UserID 18991) op 1-7-2011 23:40.

met dikkere voetpakkingen verhoog je je timingen, daar zijn leuke dingen mee te doen... maar als je poorten al helemaal openen bijvoorbeeld kan het ook negatieve uitwerkingen hebben. bij mijn zip was het verschil iig enorm, ookal heb ik de cilinder niet af laten draaien waardoor ik nu dus minder compressie heb.

ik zou zeggen verdiep je erin, of laat er iemand die er verstand van heeft naar kijken. een vriend van me is er heel handig mee, die brengt me soms op hele andere gedachten. dan denk ik dit en dat nog wel ff te veranderen, maar hij weet dan te vertellen dat het dan bijvoorbeeld totaal niet zou lopen. en wonderbaarlijk genoeg werkt het ook nog!

Hij liet een vriend van me zn snorzip 14500 toeren draaien op top en 70'jes eruitrijden met 50cc zijn eigen puch loopt echt idioot hard emt een simpele 17.5 carburateur, sigaaruitlaat en 70 airsal. Hij heeft de 113 op de GPS al gehaald...

Dit bericht is gewijzigd door Tim-gpr99 op 1-7-2011 om 23:43 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved