Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Cilinderbus Monteren' (ID 64520).
De reply is geschreven door markRD (UserID 14293) op 2-6-2011 22:10.
Omdat de uitlaatpoort en de spoelpoorten bewerken een soort van trial and error is. De poorten in de bus maken is relatief makkelijk te bewerken vergeleken met de aanpassingen aan de poorten in de cilinder.
En de poortmap heb ik idd over de bus heen getrokken, maar de afwijking van het tekenen op papier, uitknippen en daarna aftekenen lijkt wat veel. De hoogtes heb ik al op de draaibank afgetekent en daar komt de poortmap op punten toch vrij veel buiten.
Wat foto's: (Let uiteraard niet op de breedte van de uitlaatpoort, de spijltjes komen alleen in de bus.)
http://img545.images...mg545/808/afb020.jpg
http://img801.images...801/5113/afb021m.jpg
http://img163.images...163/6685/afb022q.jpg
http://img155.images...155/6348/afb023t.jpg
Dit bericht is gewijzigd door markRD op 2-6-2011 om 22:47 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved