Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"Kleine vragen Topic Deel 46"' (ID 63445).
De reply is geschreven door ikkejw (UserID 9762) op 29-3-2011 16:35.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


2componentenlijm (die shit die je moet mengen) is altijd wel goede lijm.
Spul van bison heb ik iig goede ervaringen mee, is goed verkrijgbaar etc. Wel goed mengen en verwerken altijd belangrijk bij dit soort chemische dingetjes. Ik heb met dat spul trouwens eens carters dichtgesmeerd dus olie en benzine trekt het volgens mij wel Kan iig geen andere lijmsoort bedenken die (chemisch) taaier is dan 2k lijm.


ik heb hier een 2k epoxy prut van pattex, daar zou ik dus wel een vlotter mee kunnen lijmen denk je? ik heb het wel eens gebruikt voor een spruitstuk, maar een vlotter krijgt toch iets meer benzine voor z'n kiezen.


Quote:
Wat voor naven hebben we het over? Zijn de remtrommels los leverbaar ofzo?
Revisiebedrijf kan het denk alleen (Afhankelijk van hoe dik die andere trommels zijn) dat je ze wel even na moet draaien, en met een complete velg er aan is dat ook niet echt leuk om te doen.
Ik heb sowieso nog nooit gehoord van andere trommels in een naaf persen, maar kan wel begrijpen dat ze stalen liners in een alu naaf persen...


MT naven heb ik het over, bij mijn weten zijn daar geen nieuwe trommels voor te krijgen (ja wel complete naven, à 80 euro per stuk)
volgens mij is het wel mogelijk om die bussen eruit te draaien en er nieuwe in te persen, ik heb er wel eens van gehoord iig.
wat voor materiaal is zoiets eigenlijk? als het gewoon staal is zou ik het zelf misschien ook nog wel kunnen doen (op school ofzo).


Quote:
Weet niet wat spaken kosten voor MT... kunt even contact opnemen met haanwheels, die leveren rvs spaken afaik..


zal ik daar eens kijken, bedankt


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved