Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Probleem FS1' (ID 64022).
De reply is geschreven door thijs-tussengas (UserID 22161) op 18-3-2011 13:01.
Een FS-1 is zeker geen verkeerde keuze. Om vermogen te hebben moet je ze hoog in toeren houden. Daar kunnen ze trouwens goed tegen.
Dat filtertje hoeft niet helemaal vol te zijn. Zo'n soort filters gebruik ik zelf ook en meestal lopen ze pas na een week of 2 gebruik echt helemaal vol.
De doorstroom; neem de brandstofslang bij de carburateur los en zet de kraan open (heb je al een vacuümkraan zet dan de vacuümslang aan je mond en.....zuigen) er moet dan een mooi gelijkmatig straaltje benzine uit stromen, anders is waarschijnlijk het aanzuiggaasje op de kraan in de tank verstopt. Maar let op: dat bij een oude vacuümkraan het membraan "uitgelubbert" kan zijn en de toevoer slechts gedeeltelijk opent. Afhankelijk van 't type vacuümkraan kun je de "R" stand gebruiken, om zonder vacuüm te openen.
En heb je een roterende schijf of memebraan-inlaat (afhankelijk van bouwjaar). Controleer of ze goed werken; niet beschadigd zijn.
Succes, Mathijs
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved