Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen tuning topic' (ID 21660).
De reply is geschreven door Marcooow (UserID 18801) op 15-3-2011 17:49.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zomaar een idee, cilinder 2mm omhoog (zou niet meer doen) eventueel uitlaatpoort nog iets omhoog.
65cc crosser uitlaat erop.
auxpoorten maken, 24~26mm carburateur erop, hpi, die cr80 bak opmaat cilinderkop.
Volgens mij moet het dan wel redelijk gaan lopen
Timingen staan nu nog laag, dus je kan alle kanten uit.

Edit: dat randje in de inlaat zal wel met het gieten te maken hebben, misschien dat het dan makkelijker is.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-3-2011 om 12:43 uur.


hardstikke bedankt voor het meedenken

ook nog even waar ik aan dacht, er een andere zuiger indoen zodat de cilinder niet al teveel omhoog hoeft, omdat als die 2mm omhoog gaat staan de spoelpoorten op 129 en de uitlaat dan op 183 (boost op 125) maar als ik de uitlaatpoort dan nog meer ophoog zou halen zou die al snel richting 190 gaan
(met 24mm van top tot top, 189 graden)

ik weet niet of die al heel erg hoogtoerig is, maar te hoogtoerig moet die niet zijn

een airsal zuiger was al wel iets lager, ik zal is kijken hoe dit uitkomt


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved