Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Technigas E-nox en cilinderkeus' (ID 63970).
De reply is geschreven door Joop_Karel_Spank (UserID 19975) op 10-3-2011 16:28.

Maar zou die koppel egt de moeite waard zijn? Of maar iets? En zou hij dan wel soepeler gaan rijden? Als ik rond de 100 zou willen wat voor cilinder zou ik dan kunnen pakken? Ik rijdt nu ongeveer 85 denk ik(ongeveer net zo hard als meeste vrachtwagens of net langzamer)

Wat ik dus eigenlijk wil horen is of 70/80cc praktischer is dan 50cc qua rijcomfort en voor een beetje offroad. Qua verbruik en onderhoud zal het wel iets harder slijten en zuipen maar moet een beetje binnen de perken blijven:p

Mijn originele uitlaat heb ik vooral vervangen omdat ik het een roestig klote ding vond en de moeite niet wilde nemen om hem open te laten slijpen en dicht lassen voor de losse koolbrok aan katalysator:p anders had ik die wel gehouden waarschijnlijk.

Is anders een 80cc airsal geschikter voor me?

http://www.josdijkma...d&productId=2790

Of misschien een dmp?

http://www.josdijkma...d&productId=4879

Misschien een top performances?

http://www.easyparts...nda_%C3%9847_mm.html

Dit bericht is gewijzigd door Joop_Karel_Spank op 10-3-2011 om 16:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Joop_Karel_Spank op 10-3-2011 om 17:25 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved